INTAGNINGSTEST

Gjorde ju intagningstestet till Forellen imorse, asso de gick ju bra. Menar jag klarade av övningarna men vi var 6 98or som vill komma in i klassen liksom och de är bara 1 eller 2 stycken som kommer att komma in i klassen så jag har nog inte så stor chans. För jag tror att dom tar in 1 tjej och 1 kille och den andra tjejen som ville börja har liksom sin syster i den klassen så tror att hon kommer komma in.. men får väll se hur de blir! annars har jag bara varit hemma idag för mådde dåligt efter jag hade gjort testet,så har ingen bild på mig men ni kan få en jätte snygg bild på Rappe! ;) 


Kommentarer
Postat av: Semoniess

Asså jag tycker att du ska gå kvar i Ribby... det verkar som om allt har ordnat upp sig nu OCH din pojkvän går där! ;)

2011-05-24 @ 18:20:32
URL: http://semonies.blogg.se/
Postat av: Rappe

Haha,sant

2011-05-24 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0