IGÅR KVÄLL

Igår kväll var jag med Christoffer och Amanda. De va väll kul!förutom att dom har så hääääär dålig humor.. haha dom satt och garva åt "möhippa" i en timme,sen typ när bettan äter glass eller något.. hahah! va iallafall skit kul. Jag va så här ute på taket också (man får ju inte de) så låg jag där och tog de lugnt kolla upp i himlen och smsa. Amanda och Chribbe stog vid fönstret bredvid och snackade så öppnar en tant fönstret mittemot och en annan tant öppnar fönstret lite längre bort. Fick värsta paniken så hoppade ner på ett ställe där jag brukar stå och fega och inte våga hoppa ner. Skit läskigt,lovar fick hjärtklapp!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha,skit kul vi hade! :D

2011-05-22 @ 22:01:56
URL: http://ail.blogg.se/
Postat av: Semoniess

MÖHIPPA!

Aja... Bettan gillar glass. ^^

Men skitkul vi hade! :D

2011-05-23 @ 21:59:45
URL: http://semonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0