IRRE VS FANNY

Här har jag och Fanny skrivit dikter till varandra,själv tycker jag min blev bäst men vad tycker ni? ;) 

Min till Fanny
FANNY DIN LILLA KÅTBOCK SOM RIMMAR NÄSTAN PÅ MOKTOK . FANNY ÄR KNÄPP MEN ELEGANT,HON HAR RIDIT PÅ EN ELEFANT.DEN DAGEN HON INTE SÄGER FEL,LÄR HON FÅ RIDA PÅ EN KAMEL.FANNY HAR KORT STUBIN OCH ÄR LIKA KORT SOM EN KANIN.NÄR FANNY BLIR STOR SKA HON BLI PRÄST OCH HON BAJSAR LIKA BRA SOM ÄN HÄST.

Fannys till mig

IRENE PILEN LINGON FLEN,LIKA KLEN SOM SITT SMALBEN,IRENE ÄR DUM OCH KLUMPIG KANSKE DÄRFÖR HON ÄR SÅ FLUMMIG.IRENE KAN ICKE SVENSKA DÄRFÖR LUKTAR HON HEMSKT VETTJA
En gammal bild på Fanny när mitt träsktroll va i fjortistiden.Puss och godnatt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0