INGEN BLOGGLUST

Har inte orkat/haft lust att blogga idag men jag hoppas att allt är som vanligt imorgon!Idag har jag haft 2matcher,1handboll och 1fotboll.I handbollen mötte vi skoås 97 och förlorade men inte med så mycket,i fotbbollen förlorade vi mot bagarmossen.Med en boll bara.Vi borde vunnit den matchen,vi spelade liksom bättre!Iallafall så började jag och en tjej bråka,vi bråkade hela 2halvlek.HELA TIN menar jag.vi knuffade på varann 24/7 och hon va så jääävla kaxig!Hade velat slå ner henne.Men de hade varit så synd om henne då ju.Hon va liksom jätte smal och kort.Men tror hon blev lite "rädd" för mig i slutet så precis innan domaren blåste av matchen så sa hon typ "förlåt för de där förut,båda är jätte duktiga.Vänner?" så sträckte hon fram handen.Störde mig på henne fett mycke men tog bara hennes hand gav värsta blicken och typ skakade handen fett hårt.Haha de va fan roligt! jaja,puss!♥

-bilen har inget med inlägget & göra men kolla min söta Bästavän-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0