BIO IDAG

Godmorgon alla sötnosar.Skrev ju inget inlägg igår om min dag men jag var lite överallt och ute rätt sent... centrum,xcons,åbygården osv... De var ju fest på åbygården , vi hade inga pengar (Jag&Vera) Men lyckades fixa fribiljetter av lite chat tillslut.(: Desstuom va vi 1år yngre än alla där men de är ju inte så svårt och säga att man går i 7an direkt..Idag ska jag iallafall på bio med Sampa,Emil & Sune.Kanske någon tjej också om jag får tag i någon som vill med.Ha en bra dag,vi hörs senare.Puss♥

Rätt så gammal bild...


Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

Kikar in och önskar dig en fin söndag i det fina vårvädret! :)

2011-03-20 @ 16:23:19
URL: http://www.photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0