SVAR

Fanny om SISTA INLÄGGET IDAG?:

snygg 'tröja' ;)

svar:Den är din ju så såklart ;)?

amanda
om ..:

kan inte du lägga ut bilder på dina favorit kläder =)

Svar:Visst kan jag de :) Kommer ett inlägg ikväll eller imorgon :)

Christoffer  om ..:

Härligt då :)

Blogga om... hur det levde som liten! :D

Svar:Kan skriva ett inlägg om de om jag nu kommer ihåg de?Men vi får se när :)

selma
om SISTA INLÄGGET IDAG?:

hejhej jag tycker du ska blogga om dina vänner lite mer och dig själv och varje gång du går in på bloggen så kanske du kan lägga in nya bilder eller något annat för jag går rätt ofta in på din blogg för den är såååååå braaa<333

kram SELMA

svar:Visst kan jag försöka blogga mer om mig själv och mina kompisar men jag skriver ju nästan alltid va jag gör så jag tycker redan jag gör de..Visst kan jag försöka skriva mer om just mig och mina kompisar och inte bara vad jag gör men vi får se hur de blir.:)De där med att lägga in nya bilder försöker jag ha med i varje inlägg men just nu är min mamma i Spanien och hon har kameran och då måste jag fotta med min fuckade mobil och de blir så sämst bilder..De här inlägget blir utan bilder t.ex,Tack så mycket & Vad kul att du tycker den är bra :)
Ses i skolan imorgon,kram :)

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Jo nu vare ju så att det var FÖR många personer som skickade bilder på sig, sånna som inte ens ville anmäla sig utan bara att de skulle bli sedda av mig. Så då bestämde jag mig för att bara slumpa ut en vinnare! :)

2011-01-09 @ 15:40:15
URL: http://mauhhhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0