TYRESÖ IN MY HEART

Den här helgen har jag somsagt varit med mina underbara kompisar från Tyresö!Vi har haft de skiiit kul.Först i lördags hade vi matcher,sen stannade jag,Linnea,Maja & Frida kvar ett tag i hallen och tävlade i rockring,hängde i sånna här ringar och lite annat.Jag och Frida sov hos Linnea och maja,vi åkte till godissvampen och handlade godis(Y)Sen så åt vi kebab/pizza :D Vi satt och pratade i runt 3timmar?ni vet,vi tjejer har ju mycket och snacka om(; Så idag drog vi till centrum och mötte Rania & Mickis däär och vi hade de skojskoj!Haha!(:








So mickis style (; haha

såå söta (:

haha

ahhahaha! (:

Min finaa kompis♥

Älskar dig bästavän♥



Love u guys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0