MINA RÄDSLOR

'
Dag 03-Mina rädslor

Hälsan/kroppen- När jag är hos läkaren/tandläkaren eller vad som helst så blir jag jätte rädd!Helt virrig och knasig.Bara dom säger att jag ska ta en spruta blir jag helt likvit i ansiktet.Minst 3 gånger har jag blivit helt snurrig och svimmfärdig.När jag drog ut en fästing,när dom tåg en bloddroppe från mitt finger och när dom kolla om jag hade öroninflammation.

Döden- De va jag räddare för förut.Då kunde jag ligga hela kvällen och tänka på de,börja gråta och allt.Men nu är de inte så mycket men lite fortfarande.

Julafton- Garva inte nu!Haha okej jag är inte direkt rädd för julafton men att de ska bli helt misslyckat.Säkert bara för att julafton är en av dom bästa dagarna på hela året.Sen är jag rädd varje år att de ska bli sämre och sämre bara för att jag blir äldre och äldre.

Bli sårad- Att bli lämnad av en kompis är inte de roligaste men de har hänt några gånger nu.De händer väll alla så jag börjar bli vanare men de är nog något jag är lite rädd för.T.ex att förlora mina allra bästa kompisar.Alba,Diana,Linnea,Maja och Filippa!Älskar er grovt♥

Att få barn- De är ju långt kvar antar jag men endå sånnt man kan tänka på.Att de händer något under födseln och är såklart rädd för smärtan!haha.Men jag är nog mest rädd för att inte bli en bra förälder.Att jag inte klarar av att uppfostra dom tillräckligt eller att dom skulle bli mobbade och jag gör allt för att fixa de men klarar de inte iallafall.Försöker att inte tänka på de för de är ju så längt kvar!

Flygplan- De kanske låter konstigt eftersom jag åker flygplan så ofta men är faktist flygrädd.Ni kan fråga både min bror och mamma.I start och landning sitter jag liksom helt spänd och skriker som en stucken gris.Haha nej de skulle vara pinsamt men sitter liksom och prata mer min bror -"tänk om vi krashar"!De skummaste är att jag även är rädd för att ett flygplan ska landa på mig om de kommer för nära.Ja ibland tänker jag lite konstigt.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

antar att du menar font? :P typsnittet är typ 100-nåntong...men fonten är Jellyka Western Princess

2011-02-14 @ 22:26:50
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Christoffer

Ang. att du är rädd för att bli gravid....



Minns du när vi träffades & vi pratade om det?

Eller att du sa att du är rädd för smärtan under födelsen osv... det är inte så farligt faktiskt.... det gör FRUTKANSVÄRT ont i nån minut, sen är det över!



Sen ska man bara träna bort graviditetsmagen! Mot gymmet! ;)

2011-02-17 @ 21:53:38
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0