MIN BÄSTAVÄN

Dag 07- Min bästavän

Jag har sagt de många gånger att jag har fler än en och de är Linnea,Maja & Filippa!

Maja Rådeström♥
12 år gammal,född den 1/1-1998.Dagen då min bebis kom till jorden.snart 8/9 år tillsammans?De är helt sjukt många minnen vi har tillsammans!Varje sekund med dig skrattar man!Du är helt underbar!Älskar dig Maja!♥

Linnea Rådeström♥
Barndomskompis,du betyder allt för mig.Om inte du hade funnits hade inte jag varit den jag är idag.Du är speciell helt unik.Ingen kan ta din plats i mitt hjärta.Utan dig inget mig,så är de bara.Älskar dig♥

Filippa Erkendal♥
Jag saknar tiderna då de va vi,jag undrar om dom tiderna är över?Du ska bara veta hur ledsen jag blev när du och Oliwer sa de där om pengarna vi hade sparat.Inte själva saken att dom va borta.Mer att ni aldrig trodde vi skulle va igen,för att jag inte hade tid.Men om du tänker efter kanske de är bådas fel.du har träningar,jag har träningar.Vi har valt skilda vägar,Men jag hoppas dom kan mötas igen.I vilket fall som helst kommer du alltid vara min bästavän och jag kommer ALDRIG glömma dig.För alla minnen med dig dom går inte att glömma.dom sitter kvar,dom satte spår i mitt hjärta och gjorde mig glad.Du fick mig må bra,de gör du än.Jag älskar dig & kommer alltid göra de!♥


Kommentarer
Postat av: filippa som saknar irene mkt<3:'(<3

Jag vet. Irre vi måste vara snart älskar deeej<3:'(<3<3<3

2011-02-24 @ 11:09:33
Postat av: Emiam

Söt blogg ;)

2011-02-24 @ 14:29:52
URL: http://emiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0