-


Vaknade för ett tag sen,ska fixa mig sen hämtar vi upp Amanda så drar vi till skolan och är där 1timme innan vi börjar.Vi slutar klockan12 så jag och Fanny drar te skogås och är med Johanna & Lema.Nais!Vi ska  till deras skola men vi hittar inte riktigt dit men de går nog bra^^.haha!Gjorde 2designer igår,ingen av dom blev så här superfina men de kan bero på att jag gjorde båda på bara några minuter,här är dom iallafall.Hörs senare,puss♥

Chribbes blogg har du här.

Länkar Fannys blogg när hon börjar uppdatera och så! :)


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hej! Undrar om du kan fixa om min design.. har en bättre bild till just DEN bakrunden! :)

2011-02-02 @ 14:16:26
URL: http://animegalaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0