YOUR MY BESTFRIEND,


Filippa Erkendal,♥
Jag önskar ju kunde förklara hur mycket du betyder för mig,men de går inte. Har aldrig träffat en så glad,rolig,spralig tjej som du! När jag är med dig kan jag vara mig själv till 100%. De är en av anledningarna till varför du är min bästavän. Vi glider isär mer och mer hela tin men du kommer alltid vara min bästavän. Jag kommer aldrig glömma stunderna med dig. Kommer du ihåg? När vi smetade in oss med choklad,när vi försökte komma till vattenspridarna på golfplan utan att dom skulle börja spruta igen,när vi smög på byggarna,när vi var ute och sa "glad påsk" och blev dygnsura,när vi var på mitt landställe,när vi klädder ut oss till troll,bakade cupcakes,när vi gjorde ramsen(mamma pappa barn..). De finns 1000 minnen till men de skulle bli en hel bok av de. De jag egentligen ville säga till dig är att du är min bästavän och du betyder mer än allt för mig!Jag älskar dig och kommer alltid göra de! ♥

finns 1000 bilder till..♥


Kommentarer
Postat av: filippa!<3

naaaw vadf du är gullig älskling men har lite brottom ska till fredde och malin så jag vill bara säga tack och du är min bästa vän förevit love you baby!! ♥♥

2011-04-03 @ 18:22:52
URL: http://faime.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa§

gillar din header :D

2011-04-03 @ 19:33:10
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0