OM MIG OCH THEA

"Tro inte att du o thea kommer bli jätte bra kompisar nu!För hon brukar alltid vara med vissa i kanske en vecka eller något sen glömmer dom varandra så hon kommer glömma dig nu okej? 2 exempel är julia bergström och alma ekholm."


Asso alla är väll med folk i perioder? Man brukar ju inte vara med samma person varje dag i ett helt år direkt men kanske.. Till mig är Thea en jätte bra kompis även ifall vi inte skulle va så häääääär mycke. Hon är ju sann och jag kan berätta allt för henne och de räcker,hon och jag var mycke i en period förut och vi kan gärna börja va nu igen mycke,kram :) 

"ska du och thea åka t grekland tillsammans? :D"



Naej,jag ska dit själv nu i påsk och sen i sommar så ska jag dit en vecka med Amanda och en vecka själv.Fast Thea hade gärna fått följa med! :D


Kommentarer
Postat av: Semonies

Jag varnar dig.... UMGÅS INTE MED BERGSTRÖM! Men jag vill att min blogg ska se likadan ut som din, ha likadan bakrund, och ta bort den rosa skuggan i min blogg & sen fixa så att jag har likadan text som dig.

2011-04-22 @ 12:25:06
URL: http://semonie.com
Postat av: sarah

awesome blogg :) älskar bloggdesignen :)

2011-04-22 @ 13:02:48
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Gaja

Det skulle vara kul om du typ gjorde en kategori om Grekland. Så varje gång du är i Grekland så skriver du i kategorien, bara ett tips! ;)

2011-04-22 @ 15:56:16
URL: http://skumbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0