SMÅ HANDLADE IGÅR

Hej alla söta bloggläsare!
Vet att jag haft en rätt dålig update på bloggen men sånt
kommer ni få leva med ;)
Idag har jag haft skolan som vanligt men den gick rätt
snabbt utom sista lektionen där jag lyckades komma lite
ur spår och bli fnissig!De händer väl alla ngn gång? ;)
Sen var jag med Amanda och vi sålde jultidningar,
bakade chokladbollar och tittade på ungarna.
Mamma fick också se dom.Vi åt jätte god mat också!!
Lasagne fast med kyckling:D
Kram på er alla!

Kläder jag köpte igår.

Tröja:Gina Byxor:Gina

Bättre bild på de bruna "skinnlapparna"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej! tänkte fråga vilken storlek har du på de där jeansen?? kraam!!

2011-12-12 @ 22:49:30
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0