TEST

ALLA TJEJER, SKA
GÖRA
TESTET!

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - kär o kär men gillar en ja.
Har du någon kille just nu? - nej.
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? -  ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - aa på alla hjärtansdag men de va länge sen,:p 
Vem kramade du senast?-min morbror :D 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej?

SKOLA


Är du duktig i skolan? - nja,inte på att sköta mig men i de själva ämnena ja:)
Har du bra betyg? - har inga betyg än.
Fått göra om ett prov någongång?- nej
du fått ett bra resultat på ett prov? -jaa :D
Sköter du dej i skolan - tjaa...nej.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja 
Haft mobilen på lektionstid?-alltid,så messa på:D

FAMILJ

Hur många är ni i din familj? - 4 st :)
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar?-Jag bor själv med min mamma men pappa bor i Grekland.
Trivs hemma? -ja fast de är rätt tomt.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?-jaa fast kommit tillbaka samma dag när de blivit mörkt.. 
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -inte vad jag kommer ihåg 
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?- ja,brorsan.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -ja!


VÄNNER


Du har vänner? - JA :D
Du brukar vara med? - Amanda mest iaf :)
Vem/vilka var du med sist? -Amanda
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?-Ja? 
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja?:D

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden?-ja,fast vi va inte så bra vänner iaf..

FJORTIS


Du sminkar dej varje dag? - varje dag jag träffar kompisar lr går till skolan ja.
Putar med läpparna på kort? - ibland men då driver jag ju :p
Tar kort på dina bröst? - nej
Använder foundation på läpparna? - öh nej?
Super dej packad varje helg? - nepp
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret gör jag sen vet jag inte om jag har fjortisfrisyr men tänker inte att jag ska ha de iaf. 
"
Ditt hår e knallblondt? - nej

ALKOHOL

När drack du alkohol senast? - i sommras men de va jag,oliwer och simone men vi smakade bara lite.
Vem bjöd dej på alkohol?  - simone:D XD 
Vad var det för sorts alkohol? - de vet jag inte..
Brukar du dricka alkohol? - nej
Har du druckit öl? - ja venne om de va öl.
tycker du om öl ? - nej

har du varit full ? - inte på alkohol men flummig av cider lr cola:D

KRIMINELLT

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej

har du suttit i fängelse?- nej
Vill du hamna i fängelset? - nej


DÅLIGA TIDER

Vart på dåligt humör den senaste tiden? -nja..varit osäker på en del saker..
När grät du senast? - för typ 2veckor sen :)
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - haha ja men de va typ i 4an! 
Du har slagit ner någon? - nej inte slagit ner men slagit.
har skadat någon med flit? - asso typ gjort illa men liksom inte så hårt.
Har du någon gång viljat döda någon? - njaa..
vem du bråka med senast - Sofia typ
har du blivit våldtagen ? - öh nej?:S

tagen av - http://nezzanxD.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Filippa

Veckans blogg



http://filippabrunnberg.blogg.se



va me ;)

2010-12-23 @ 22:22:00
URL: http://filippabrunnberg.blogg.se/
Postat av: Nellie <3

Tack för länken gumms ;D<3

2010-12-23 @ 23:59:12
URL: http://nezzanxd.blogg.se/
Postat av: Emma

God Jul! :D

Svara gärna på dagens fråga: Vad brukar du göra på julafton? ^^

Och kolla gärna på julkortet jag gjorde igår^^

2010-12-24 @ 10:48:17
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0