SVAR PÅ FRÅGESTUND




Anonym om FRÅGESTUND:
gillar du justin biber?

Svar:Ja han är snygg och sjunger bra men inte
så försjust i han direkt :)
Vrf kommentera anonymt..?:d

Hei-na om FRÅGESTUND:

SV; roligt ! vinnaren utlottas ikväll..
ha en bra jul

FRÅGA: har du pojkvän? isfl vem :D?


Svar:Nej jag har inte pojkvän men skulle vilja ha:)
Vem vill inte ha liksom ? :p

 

Emilie om FRÅGESTUND:
Tycker du om mig som vän?
Gillar du skolan?
Vad är ditt bästa skolämne? Välj ETT.
Vem är din bästavän?
Hur länge har du känt Nellie Ceder? :)
Läser du min blogg, ofta?
Vad heter din favoritblogg? Nämn EN.
Har du något djur, isåfall, vad är det för djur & vad heter den?
Tror du att jag rider bra?
Tycker du om Justin Bieber?
Vem är din favoritartist?
Hur länge har du känt Amanda Larsen? :)
Hur länge har du haft Facebook?
Har du en egen kamera, eller använder du dig av mobilens kamera?
Hur länge har du haft din mobil?

Det eller det?
Hästar eller åsnor? :P
Chips eller ostbågar?
Salta godisar eller sura godisar?
Datorn eller mobilen?
SMS eller MMS?
Justin Bieber eller Eric Saade?

Kram :)

 

Svar:
1.Njaa..Vi bråkar ju rätt mycket men ibland kan jag göra de.
2.Nej hatar skolan,speciellt vår.
3.Em..Egentligen skulle jag nog valt matte för jag tycker de är kul men de är ju inte kul i vår skola så då tar jag nog musik.:)
4.Jag har faktist 5bästavänner men den jag träffar typ varje dag är Filippa Erkendal så hon är min bästavän.Fast har fler :)
5.Jag har känt Nellie Ceder sen i 2an eller 3an tror jag:)?
6.Ibland.
7. Jag har två favorit bloggar så kan inte nämna en.
Josephines
&
Leonies
8.nej jag har inget favorit djur men jag älskar min hamster Ninni!:)
9.Ja de  tror jag väl !
10.svaret har du ovan.Men ja han är snygg och sjunger bra.
11.Svårt och säga för de va Elena paparizo förut,Men nu är de nog Ke$ha fast jag gillar väldigt många:)
12.Asso sen typ 4an började vi snacka tror jag sen har vi väl småsnackat lite innan.Fast de va nu i 6an vi började va hela tiden och så.
13.Ingen aning.
14.Jag andvänder mig av mobilens och min/mammas kamera.men nästan bara jag som andvänder den.
15.Typ sen efter sommaren men hade en lika dan fast svart innan.

På Det eller det har jag strykit under svaret:)

Kram!

 Christoffer  om FRÅGESTUND:

Vad tycker du om Kissie? :)

Svar:Läser ju inte hennes blogg,bara när jag har riktigt tråkigt,men vad jag har hört så är hon kanske lite bitchig på bloggen men snäll annars :)

Postat av: Z A N D R A :)

favoritblogg?

Svar:Svaret är ovan,men din är också väldigt bra :)

Nellie <3 om FRÅGESTUND:

Skulle du vilja bli tsm med du vet vem?
Vem är din aldra bästa vän?
Vill du bli stor bloggare?
Vad tycker du om mig? xD
Ljuger du för mig ofta?
Puss på dig gumms! :)<33


Svar:
1.Ja men kanske lite senare ;)
2.Filippa Erkendal,men har inte bara en.
3.Ja såklart :)?
Men då får jag nog jobba lite på de..:p
4.Världens underbaraste :)<3
5.Såklart inte men kanske om de är ngt jag inte vill berätta..
Längtar tills imorgon ses då :D

selma  om FRÅGESTUND:

1.Vem hatar du?och varför?
2.vems blogg hatar du mest?
3.Är du fjortis?(undra bara så du vet)
4.vem är din allra bästavän?
5.hatar du nån eller några i klassen?


Svar:
1.Vet inte riktigt om jag hatar ngn just nu.
2.Ingens men tycker inte bloggar utan bilder på sig själv är speciellt kul.
3.nej,jag tycker inte de:)?
4.Har sagt de nu , men för att göra de helt rätt så
Filippa Erkendal,Linnea Rådeström,Maja Rådestöm,Alba Morales & Diana Morales. De är tvillingat de som har samma efternamn..:)
5.Ibland kan jag värkligen HATA Emelie men aa så är de när man bråka lr tycker lite väl olika;)

palleh om FRÅGESTUND:

trivs du i ribby? :p

Svar:asso jag mår ju inte dåligt lr ngt i den men den SUGER.

moa om FRÅGESTUND:
hur många procent har du på mig som vän? 1-10

Svar:Självklar tio!Du är ju skiit rolig,snäll,galen och allt!!kommer alltid att älska dig även om vi är mindre än förut!

Matte om FRÅGESTUND:
Är du på g med ngn?xD

Svar:hehe..Tyyyyp :$ Men vem säger jag inte :)

Adine om FRÅGESTUND:
Jag tycker du har fått många frågor men okej du får väl några av mig med :P
1. Vad blir ditt nyårslöfte i år?
2. Favoritgodis?
3. Vilket land skulle du mest av allt besöka?
4. Om du vann en miljon, vad skulle du göra/köpa först?

Svar:
1.De brukar alltid bli ett mål med mina sporter men i år blir de nog ngt med skola lr läxa.Och att gå på alla träningar..:)
2.Choklad!
3.Thailand eller Japan(Tokyo!)
4.Em,skulle göra mycket..Fast vet inte riktigt så snabbt men skulle ju gå ut och shoppa såklart ;D?

Lollo ^^ om FRÅGESTUND:
saknar du mig ? xD kom inte på nått annat :P<3

Svar:Såklart!Jag hoppas vi träffas snart :)
vera (: om FRÅGESTUND:
hmm...

Varför började du blogga från hela början? :)

love ya <3

Svar:Faktist hade jag inga planer för o börja blogga men så sa min brorsa de måste du göra för de gör alla tjejer!Så startade jag en blogg som hette typ jjempisenn men den har jag tagit bort.Sen skrev jag nästan aldrig i den sen såg jag någon kompis blogg så började jag blogga för de värkade kul!:)

Älskar dig med :) 

Charlotta om FRÅGESTUND:

1. Har du något nyprslöfte, isf vad? ;)
2. Tror du på tomten?
3. Går du på någon sport?
4. Vilka bloggar följer du?
5. Vem är din bästavän?
Här är några frågor xD<3

svar:
1.Inget bestämt en.
2.JAAA :D Haha.
3.Hadboll&Fotboll :)
4.Många.. Men dom jag skrivit där uppe :)
5.Filippa,Linnea,Maja,alba & diana.


Ni verkade ju vilja veta vilka mina bästavänner är så här kommer bilder.

Diana Morales,gammal bild..:)

Alba Morales :)



Linnea Rådestöm & Maja Rådestöm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0