MÅNDAG

I Måndags så va jag o nellie med Lollo först:)
Jag va fett trött så somnade när vi va med henne :$
Haha!Sen så skypade jag o Nellie med Philip & viktor
Så sa dom att de va hos Viktor..Så letade vi upp vart
han bodde men de sa inte ifall de va rätt lr fel så då
leta vi upp hans hem nummer (: så ringde vi & Frågade
om viktor så sa nåra att jag ringt fel sen tillslut när jag
kom fram så va de hos Philip -.- så gick vi utanför han
men han kom inte ut!Fegis :p Men så kom hans mamma
och sa att vi skulle gå in så gick vi in x) Vi satt bara o
snacka så spelade dom spel på deras iphone :p Så fick-
jag testa men gick inte så bra x) Sen målade philip Viktors
hand , Skit snyggt! *Host*


Spelnördar x)

Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: zofie

Godmorgon, allt bra med dig? :)



Kram

2010-12-29 @ 10:09:43
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: Nellie (:

HAHA najjsigaste bilderna ever! ;D <3

2011-01-04 @ 22:30:48
URL: http://nezzanxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0