HISS OCH DISS


Sommarlov: Ska bli så jävla nais med sommarlov nu, slippa skolan, bli tjock på glass.. sola och bada hela dagarna. Dra till grönan, ung 08 och massa mer. Bara några dagar kvar nu sen smäller de!

Cuper: Ah jag älskar cuper. Så himla skönt att slippa föräldrarna och vara med kompisar hela dagarna. Oftast träffar man ju nya kompisar också. Men de bästa är ju endå att man får spela handboll/fotboll eller vad man nu går på hela tiden. Längtar som fan till Partille!

Iphone: Skit nöjd med min Iphone! Den är ju bara för bäst. Kan sitta och spela spel hela dagarna. Sen kan man ju ladda ner vilken låt som helst bara den finns på youtube. Sen kan man ju köpa låtar också men de orkar jag inte. Men de roligaste är ju att man kan hålla på att byta skal (a) haha. 

Jobbiga människor: och med jobbiga människor menar jag sånna som svansar efter andra, messar en 24/7 och typ skriver "görs?" eller något sånnt. Eller sånna som håller på och säger typ "vågar du inte?" och blablabla när man kanske inte bara vill. Saime shit ni fattar vad jag menar!

Ginatricot: Jag måste bara dissa Gina. Förut vad de liksom min favorit affär men nu när man kommer in där så ser allt lika dant ut. Förut ville man ha allt där men nu är de svårt att hitta en enda sak. Men ja ibland finns de ju något iallafall.

Homo haters: Skit irriterande när alla håller på och ba "han är bög". visst jag kan också säga "jävla bög" om min mobil dampar eller något och de kanske är dåligt de också?men seriöst vafan är de för fel på bögar och lebbar?jag har inget imot dom sen har jag mångaaa kompisar som faktist har de och förstår bara inte varför..?



Ge mig sommar..!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!

Kan du göra typ "helgens planer" i typ photoshop och berätta vad du ska göra i helgen? :) <3

FIN BLOGG. :)

2011-06-08 @ 14:46:46
Postat av: Anonym

Härligt att du har börjat med sånt här! :D

2011-06-08 @ 15:54:38
Postat av: Semoniess

Härligt att du har börjat med sådant! Nu blir det ännnu roligare att läsa din blogg! :D

2011-06-08 @ 16:06:56
URL: http://semonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga "hiss/diss" "skyltar" :)



Plus, håller med om sommaren ;D <3

2011-06-08 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0