HEMMA IGEN

Kom hem för ett tag sen,va i handen.Va där med Johanna,Lema,Fanny,Ida och Leonie.Vi hade väl kul!Först drog jag och Fanny till Skogås och vi fick sitta i ett grupprum på deras skola i en timme-.- Kanske inte så kul direkt..Deras skola va fett weird.deras skåp,men den va typ större en vår skola?tror jag..Iallafall sen drog vi till Skogås centum och ah,gjorde inte så mycke.så tog vi tåget till Handen och gick runt där,gick in på donken och testa lite kläder.De va iallafall nais!Blir nog ett inlägg innan jag ska sova,men kraam!

De va den här jag beställde (:

MÅSTE KÖPA! (:


Kommentarer
Postat av: Matilda<3

snygg tröja :) har också kollat en sådan där typ magtröja fast i vit svart :)

2011-02-02 @ 19:50:14
URL: http://ungdooom.blogg.se/
Postat av: Ebba

jaha, trodde du bodde i skogås :p



vart bor du då? :)

2011-02-03 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0