GÅRDAGEN...


Dag 06- min dag
(Berättar om gårdagen för då skulle de här inlägget kommit egentligen.)

Dagen började med 2matcher i skogås,handboll dårå.Vi mötte ceres och Skogås,vinst mot ceres förlust mot skogås.Sen åkte jag hem chillade,fixade mig och packade till kvällen.Vid 6 drog jag hem till Rebecka i skogås.Vi går i samma fotbollslag så hade hon övernattningsfest.De blev jätte kul!Vi körde något spel då man va i lag och mitt lag vann såklart!Jag var med Rebecka och Emy.Sen hyrde vi film.Step up 2♥Vi pratade,åt godis,tog bilder,dunka musik och massa annat!Vid 2 somnade jag och nu är jag skit trött!Sov bara 7timmar inatt,puss!(:



Fuck yaa!






messa är kul(aa)

Fina Rebecca ♥

Och imorse blev de kuddkrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0