MIN DAG

Om jag skulle sätta poäng på dagen skulle den fått 8 av 10 :) Kan ju inte ge en 10 för de bästa är ju att vara med den man "gillar mest".Men den va inte direkt som dom andra skoldagarna!Vi hade vanlig skoldag förutom at vi började klockan 10:00 sen vid lunch drog jag,amanda och Sampa till Pizzerian vid centrum och delade på en kebabpizza och en cola!Mycket godare än skolmaten :D Efter skolan skulle jag varit med Matte P men han gav mig en stor fet diss!;o Vi skulle dragit till handen och jag skulle handla kläder men han tyckte inte de verkade lika kul som jag (a).Men som tur skulle Lollo,Emilia,Carro & Johanna dit så jag hänkade på(: Jag köpte ett linne,en tröja och ett par jeans och jag kommer ha de som outfit imorgon så ni får se då!De va typ 2tjejer som "förföljde" oss och jag och Emilia fick lite damp på dom i slutet och aa..Men sen så gick dom ut från "dörrarna" samtidigt som oss och sa "hejdå johanna".Så de va liksom johannas kusin och lollo,johanna & Carro hade vetat de hela tiden men dom tyckte väl de va kul o driva med oss!Snart ska jag åka och handla färg till väggarna,så fort mamma kommer hem och de ska vara typ nu?:)







Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut din statestik?eller visa om den går upp eller ner?

2011-01-10 @ 19:44:56
Postat av: IDAAA

JAG HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, KIKA GÄRNA IN OCH STÄLL DINA FRÅGOR ! SVARAR ÄRLIGT PÅ ALLA !



SEN HAR JAG OCKSÅ NYSS GJORT ETT INLÄGG HUR JAG FÅR TILL MINA ÖGONFRANSAR SÅ BRA, ALLA TROR ATT DET ÄR FEJK ;)

2011-01-10 @ 19:49:02
URL: http://bauwtakladdd.blogg.se/
Postat av: Effis

Haha ! Tar du smyg bilder på mig .. <3

Skulle vi träffas imon ?? <3

2011-01-10 @ 20:12:25
URL: http://eeffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0