Vinst mot Handen!

Hade svårt att blogga eftersom att jag sov hos Rania igår med mickis!hahaha först bråkade Rania och Mickis om vem som skulle sova på ena madrassen med mig (asso ingen av dom ville) sen tillslut fick Rania göra de.Haha jag la mitt ben över henne mitt i natten och jag lovar hon fick värsta utrbottet så jag fick inte sova så!sen så hade jag min arm över mitt huvud och de fick jag inte häller ha sen mitt i natten Rania ba "var är min kudde?ge mig min kudde!" jag ba "Jag har inte din kudde men här du kan sova på min arm", "Nej?!tror du jag tänker sova på en sten eller?!". hahahha, sen så typ 5 på morgonen hon ba "hur mycket är klockan?tänk om klockan är 3 på natten?" jag ba "VADFAN SPELAR DE FÖR ROLL?!" hahaha seriöst kommer aldrig mer dela säng med henne, hahaha!sen väckte dom mig och sa att vi hade försovit oss.. jajaja spelade precis match mot Handen och vi vann med 12-8 eller något sånnt!


Kommentarer
Postat av: AnnaMaja

Haha Irre ;D

2011-09-03 @ 09:09:40
URL: http://annamajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0