SAKNAR DIG


Vet inte vad jag ska skriva för tror redan jag sagt till dig några 100 gånger "jag saknar dig o vi måste va snart". Men tror inte du förstår hur jag känner inuti mig. Du kanske känner samma sak men hur ska jag veta? Allt känns bara så fel utan dig. Du kanske tror jag glömt dig men de har jag inte. För allt vi gått igenom tillsammans är svårt att glömma. Kommer du ihåg när vi låg i snön efter träningen varje dag förut?Så kollade vi upp i himlen och låtsades som om vi var stjärnorna och vi sa typ "Och nu kommer filippa hon dribblar förbi alla och gör mååål!"Allt är inte mitt fel och inte ditt häller,du kan nästan aldrig träffas och inte jag häller så de är så här de blir. Men jag älskar dig och du är min bästavän fortfarande och hoppas du förstår de. Varenda sak jag sagt till dig har varit sanning okej? De är fortfarande du och jag till graven. Du är inte som en av alla andra Filippa,du är en av dom få som börjat att säga "Irene,jag älskar dig" till mig irl. Resten svarar bara "älskar dig med." Du berättade allt för mig och jag berättade allt för dig. Och att du inte kan va dig själv längre när vi träffas,är de som sårar mig mest. Skulle kunna gråta floder för de lilla,men jag håller igen. Filippa Erkendal   Irene Mantonanakis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0