FUCK THIS SHIT

Asso åhhhhhhh!Ni är några som aldrig förstår.JAG & AMANDA ÄR INTE BÄSTISAR!men bara för de betyder de väl inte att jag och Amanda inte får älska varann?Säga "ALLTID VI". och sånnt?! Moa,du blir sur på mig,jag vet inte vrf för de vill du inte säga på msn,fb eller i skolan när vi tillochmed är själva!Så de är lite svårt för mig att göra något men om jag ska säga vad jag tror så är de säkert för att jag är med Amanda så mycke.Jag vet ju redan att du tycker hon har "bytt ut dig mot mig". Men jag kan lova att hon inte gjort de,du säger de är jobbigt men de blir lika jobbigt för mig.För de känns som jag inte får vara med Amanda längre.Bara för att man är bästisar behöver man inte vara varje dag men man älskar varann lika mycke ändå!Kolla på mig och Filippa.Vi är nästan aldrig men när vi väl är har vi hur kul som helst!Och moa,jag vill inte förlora dig för du är en stor del i mitt hjärta.vi delar mycke tillsammans men de tror jag du glömt nu.Men jag kommer alltid minnas dig.

Då vi va  hela tin,allt va underbart då.


Kommentarer
Postat av: moa

irre ni får vara hut mycket ni vill jag och amanda är ändå inte bästisar ! ni får göra vad ni vill och det är inte det jag var sur på dig om ! jag blir lite sur på att amanda glömmer bort mg hela tiden när vi har bestämt att vi ska vara de är det jag stör mig på och att hon ljuger ibland. irre jag bryr mig inte om ni är bästisar ! jag bryr mig inte längre ! så glömm det nu och va lyckliga tlsm !

2011-03-12 @ 19:03:39
URL: http://caisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej jag kan nog fatta vad tjejen menar

ALLTID VI är ett starkt ord

och betyder att vi två bara vi alltid bästavänner

men alla verkar inte ha förstått det ;)

2011-03-12 @ 19:35:36
Postat av: Semonies

När jag var med om sånt så sa jag upp vänskapen med de gamla kompisarna som jag "bråkade sådär med"



Har nya nu.. :)

2011-03-12 @ 22:51:05
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0