EN JÄVLIGT BRA DAG..

Har jag haft idag/igår? Först vaknade jag vid ungefär 9 och fick skynda mig som fan till bussen.Sen åkte jag till Skogås och mötte Johanna  så drog vi till stan.Där köpte jag 1tröja och 1navelpercing.Vet att jag inte har hål i naveln men vill ju ta och tänk om jag får för mig att göra de själv,de är ju inte omöjligt.Så åkte jag till Tyresö när vi hade varit i stan och träffade Rania!vi drog hem till Rania som ni ser i inlägget under,vi hade skiiit kul! vi skulle på träning och vi drog till hallen 1timme innan ungefär och öppnade dörren till alla bollar och allt annat.Och efter träning träffade jag Julia,Fanny & Amanda.Amanda & Fanny ska sova är men dom följde Julia hem men dom kommer strax.Vi ska ha skit kul hoppas jag,hoppas ni också har de kul!Puss♥




AHAHAHA kollaa Johannas min XD


jag skit ful.



Älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: Semonies

Julia? BERGSTRÖM!? spyr kanske

2011-03-04 @ 11:21:40
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0