SVAR PÅ TAL











"Dags och börja göra videoinlägg kanske? Roligt att se"
Svar: Önskar att jag kunde videoblogga lite då och då men jämt när jag videobloggar låter jag som värsta fjortisen och skämmer bara ut mig. Men visst kan jag försöka någon gång men lovar inget!

"Du kan väl också göra ett videoinlägg där du visar hur du sminkar dig?"
Svar: Har faktist funderat på de och hade tänkt försöka göra ett någon gång! :) 

"Vad heter din/dina bästavänner? "
Svar: De heter Filippa, Linnea & Maja.  :)

"Kan du inte lägga upp tre snygga klädsel du verkligen älskar och vi läsare kan rösta på dom så kan du ha det någon gång?"
Svar: Jo ska försöka göra de någon gång i veckan! 

Puss på er som kommer med kommentarer, tankar osv.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0