EMMA PALMERLUND

Emma jag har inte känt dig så länge men under tiden vi har känt varandra har du varit en stor del i mitt hjärta. Du har alltid funnits för mig har kunnat pratat med dig om allt och på riktigt du är så jävla fin både utanpå och inuti. Du är så himla äkta. Skulle ge dig allt du ville ha om jag bara kunde, vill inte förlora dig eller sluta träffa dig så ofta som jag gör nu. Du ska veta att jag finns för dig varenda sekund natt eller dag spelar ingen roll för bara du mår bra gör jag de. Älskar dig Emma. 

KÄRLEK 

Kommentarer
Postat av: Tova Berggren

Gör du gratis headers? Kan du göra en åt mig isåfall? Puss <3

2011-07-17 @ 01:34:49
URL: http://honeyalmighty.blogg.se/
Postat av: Ellinore Löfman

Tack! :)

2011-07-17 @ 11:33:53
URL: http://elliu.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Gumman vad du är gullig. Du är verkligen en äkta vän, som jag A L D R I G vill förlora. Om jag mår dåligt, så finns du alltid där. Och jag finns alltid för dig vad du än mår dåligt över familjen, kompisar, en kille eller vad som helst. För om du mår dåligt mår jag dåligt, hoppas du vet hur mycket du betyder ! Jag älskar dig över hela mitt hjärta.

K ä r l e k <3

2011-07-17 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0