"MITT LIV SOM LITEN"

Christoffer om ..:

Härligt då :)

Blogga om... hur det levde som liten! :D

-kommentaren är rätt gammal men nu tänker jag berätta lite.

Jag är somsagt född i Grekland,på kreta i chania!Jag bodde där i 2 år med min pappa,mamma och bror som är 2 år äldre än mig.Sen så åkte vi(jag,mamma,brorsan venizelos) till Sverige för min mormor fick cancer.Sen flyttade vi till Sverige och jag kommer tyvär inte ihåg så mycket men jag bodde i brandbergen ett tag iallafall och då va jag mest med en kille som hette Josef och en tjej Som hette Amanda.De va alltså jag min bror och mamma som bodde i Sverige pappa stannade i Grekland.Efter ett tag flyttade vi till Tyresö och jag började på pusslet och hittade mina bästavänner Linnea & Maja.Varje söndag och onsdag gick jag på schack och så spelade jag handboll i Tyresö.Jag hade en bra uppväxt.Mittemot mig bodde mina andra bästisar , alba och diana och dom va jag med nästan hela tiden!Sen va jag mycket med en tjej som heter Ellen.Jag har egentligen inte så mycket att berätta..Min klass va super iallafall(Y)Och varje sommar åkte jag till Grekland och va där i 3månader.Vi fick jätte ofta brev från mamma så vi gick och kollade i brevlådan Vaaarjeeee morgon.I grekland har dom en typ "brödbil" istället för "glassbil" så den åker runt varje morgon så stannar den så man får köpa gott nybakat bröd.I Grekland brukade vi alltid kolla på tv på mornarna och så kom Solla eller pappa efter lunch så vi åkte och badade.Pappa jobbade ju så vi  va alltid hos farmor.Vi åker minst en gång om året till ett vattenland,limnoupolis.De är jätte kul :D !
Nu får ni nöja er med bilder.VÄLDIGT MÅNGA BILDER.
(är inte så liten på bilderna men mindre än vad jag är nu).





puss puss!



Saknar er..




lite osäkra..?(hon kommer också från Grekland fresten:D)



Haha !

höhö^^.

I love my brother.


Jag & William.




lite sanidig..(x



Första dagen i vårt nya hus.:)




Sista dagen i min gamla klass..:(


I Grekland! :D

Skåål!

HAHA! XD







gillade att göra så där med mammas hår^^.

JAG&FARMOR :D


blidö in my ♥





crazy..:)

Jag & Alexandra på eken :)

Skara :)




Felix och min bror :)




sööööt jag var :D

(:



min gamla skola..:)





GREKLAND IGEN :D





Är vi lika? :D



Limnuopolis :D














haha !




JAG&FANNY
:D


Lucas och töntiga jag xD






haha! (:





HAHA XD

















Kommentarer
Postat av: Sanna

www.kurdeen.blogg.se - LÄS & KOMMENTERA!!!! NI BLIR INTE BESVIKNA!! ;)

HA DET SÅ KUL :)

2011-01-26 @ 19:42:49
URL: http://kurdeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0