JAG OCH NELLIE GJORDE BÅDA DENNA SAK FÖR OCH HA LITE KUL!

"kompisar,svara med namn alltså! "

bästavän?Filippa Erkendahl,Alba Morales,Diana Morales,Linnea Rådeström & Maja Rådeström♥
är som en syster till dig?Nu kanske ni blir lite chockade men de är nog Moa.Hon och jag har spenderat mycket tid med varandra men vi vet liksom inte allt om varande men om jag måste välja någon så är de ju hon.Hon och jag är båda lite typ "busiga" och vi båda har lätt för att få utbrott ;).haha.
garvar du alltid med?Johanna & Mickis.Johanna min halvsyster och jag vi garvar åt allt!Fan vad många minnen asso.Mickis har jag bara varit med en gång men på träningar/matcher så garvar vi ihjäl!:D
Har du flest minnen med?Filippa Erkendal & Oliwer Erkendal.(:
2 kompisar du offrar sist?Linnea & Maja men de är egentligen fler.
en som aldrig svikit dig?Johanna.Hon har alltid ställt upp för mig och hon är nog den enda som får mig att liksom verkligen känna att hon är där och bryr sig mig.Man är liksom trygg med henne.
en du har haft mycket gräl med?Nellie,men vi har slutat upp med den där skiten nu.Vi har liksom fattar varandras gränser kanske ;) .
en du bråkar med?Ingen vad jag vet?Fast man har ju dom man ger biatch blickar med men inte bråk.
någon du saknar?Leonie.Har minnen med henne som jag aldrig glömmer och man har grymt roligt när man är med henne.
en du tappat kontakten med?Filippa Andresson.Eller vet inte om man ska säga tappat kontakten men vi säger bara "saknar dig""vi måste ses".Men de blir aldrig av.
Du varit utomlands med?Ingen direkt bara mammas kompisars barn xD men nu Sommar2011 blir de ju Grekland med Amanda!:D

"Familj"

några Syskon?En bror Venizelos.
hur gamla isåntfall?14år fyller 15 i december tror jag.
Har du en bra relation med dina föräldrar?Inte med min pappa eller vi träffas ju nästan aldrig men min mamma.
Bråkar du ofta med personer i din familj?Jag och min mamma,ALLTID.Men när min bror bodde här bråkade ju vi mest.:p
Berättar du mycket om t.ex kärlek för dina familjmedlemmar?Ibland kan jag väl berätta om personer jag gillar.(:
Vem är du mest lik.Mamma/pappa ?Jag tycker pappa men alla säger ju olika!
Vem tycker mest som du i din familj?Öh,ingen aning.Alla vi har olika åsikter.^^

"busigt"
Har du rökt?
nej.
Hur gammal va du då isånntfall?-
om inte har du varit nära på och göra de?jaa.
Blivit tagen av polisen någon gång?nej.
Tagit sönder någon fönsterruta någon gång?ja men inte med flit.
Har du druckit?smakat!
isåntfall på fyllan eller hur då,vilka va du med?Simone & Oliwer.De va roligt asso:D

"kärlek"
Har du varit JÄTTE kär någon gång?
Ja.
hur gammal va du första gången du blev kär?Inte säker men redan på dagis iallafall.
Vem va den första du pussade på munnen?Jag tror Josef.
Vem va du senast tillsammans med?Ehm de vet jag inte.Kanske Cappe men de va LÄÄÄÄÄNGEEE sen(;
Vem gillade du senast?vem jag gillade senast va philip.Alltså inte vem jag Gillar senast :p
Gillar du någon nu?höhö aa.
Är du på g med någon?tyyyp.
Har du lätt till och bli kär?Asso njaaa.
Hur lång tid är de längsta du varit ledsen över en kille?Typ en sommar ;o Jag vart kär i en finsk liten pöjk.Ett år yngre och vi gillade varann men de blir lite struligt när man bor i olika länder^^.Kommer ihåg att jag ringde Filippa och grät och kunde knappast prata.
En kille med fina ögon?Philip
En kille med fint leende?Philip
Vet många om vem du gillar/är kär i?nope :)

"mobilen"
senaste du messade?
Amanda
senaste du ringde?Inger min tränare xD
vad stog de på ditt 17sms uppifrån och vem va de ifrån?;DD<3 från Emma Palmerlund.
Vad skrev du på ditt 25 sms uppifrån och vem va de till?De stog:Typ.Hej söt<3Hora-.-Vrf går du dunt och snackar skit för?lilla gumman skaffa ett liv snälla förstör inte mitt liv.<3
(jag skulle skriva vad någon hade skrivit från hennes msn till mig.jobbigt-.-)
Vem har du mest hjärtan på i din kontaktlista och hur många hjärtan är de?Philip.4.
Vem har du haft ditt längsta telefonsamtal med tror du?Hmmm...Amanda kanske?(:

"vem ...Du senast"
vem kramade du senast?
Rania
vems träning kollade du på senast?de va nog väldigt länge sen så jag kommer inte ihåg.
vems match kollade du på senast?Tungelstas.
vem pussade du senast?Oliwer eller Amanda!:p
vem kollade du på bio med senast?Malin!
vem kollade du på film med senast?Mamma xD
vem va du med senast?Oliwer & Amanda.
vem sa du "hej" till senast?Julia :D
Vem Kollade du på stjärnorna med senast?Filippa♥
Vem drack du oboy med senast?vet inte?
Vem fottade du senast?Linnea & Maja.:)
Vems blogg kollade du senast?Nellies <--- Tryck!!:D


Miss you.


Hoppas ni orkar läsa ens !


Kommentarer
Postat av: moa

haha <3

2011-01-24 @ 20:13:18
URL: http://caisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0