LÖSENORDSKYDDAT.

Jag har satt så man måste ha lösenord på min nya blogg nu,skämdes så myckey..;s Har ju typ världens fulaste bilder på mig och jag lekte fett mycket,:o Men de gjore väl alla då liksom?Ser ut som om de va typ 3år sen på dom bilderna men de va liksom typ innan sommaren.. kanske tar bort de sen jag vet inte riktigt..Här får ni lite bilder från min gamla blogg..:) De va www.irenemantonanakis.blogg.se om någon minns den?.







omg,skämms ju.Men de va faktist 2009;o

öh..?

saknar dig Wilma..

inga ord.

minns dom tiderna.

asso ..

De va bättre ;) hha.




..♥





Kommentarer
Postat av: Wilma

Fyfan vilken bild ;oo, håret bakom örat lixom.. :P <333 Saknar dej oxå!

2011-01-19 @ 20:31:19
Postat av: moa

fin bild på mig -.-



HAHA ÄLSKAR DIG <3 !

2011-01-19 @ 21:48:38
URL: http://caisy.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

man ska aldrig skämmas över något ;)

2011-01-20 @ 09:29:11
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0