...

Jag skulle radera dig från facebook,men de blev desamma.För jag glömde aldrig ditt namn.Jag skulle radera dig från msn men jag kunde din hotmail utantill och la till dig direkt.Jag skulle radera ditt nummer men jag kunde de utantill.Jag satte mig vid datan och kollade mitt album som bara hade bilder på dig.Jag fällde en tår.Jag satte på låten som va vår låt.Fällde en tår till.Jag kollade på min veckoplanerare,jag hade inte suddat ut sen då vi skulle va.Ditt namn stog kvar där.Nu kunde jag inte hålla mig längre.Tårarna rann ner för kinden och mina kinder va snart genomblöta.Jag stängde av allt men tårarna kom iallafall.Den natten grät jag mig till sömns men när jag vaknade var jag inte ledsen längre.Bara jävligt trött på dig.Jag hatade dig mer än vad jag älskade dig.
De är över nu..okej?


Kommentarer
Postat av: Nellie :)

Fint skrivet hjärtat! :) vet precis hur de känns.. finns om du vill snacka nån gång :)<3

2011-01-23 @ 13:34:52
URL: http://nezzanxd.blogg.se/
Postat av: Sampa :)

Finns<3

2011-01-23 @ 15:02:27
Postat av: sanna

oj va jag kände igen mej när jag läste dedär ;s

för bara 2dar sen vare sådär för mej

2011-01-23 @ 17:08:47
URL: http://ssaws.blogg.se/
Postat av: Christoffer

De tre vinnarna ligger nu uppe! Kolla om det var du! Om inte... sök till nästa tävling som existerar från & med klockan 00.00 den 24 januari! :)

2011-01-23 @ 21:34:54
URL: http://animegalaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0