SVAR

Anonym om NUDLAR:

hur är de mellan dig och philip?ärni fortfarande på g?

Svar:De är fett många som frågar men nej de är vi inte.De va inte meningen att alla skulle veta att vi va på g men de blev så tillslut.Jag hade ALDRIG varit så kär som jag va i Philip.asso i början va de ingenting typ men sen började jag bara gilla han mer och mer,då vi började träffas och han skrev söta grejer till mig och sånnt.Men jag visste hela tiden att han gillade Julia B också,men han sa att han gillade mig mest och sånnt.Så jag trodde inte han höll på med henne,jag hade sagt till Julia att hon skulle säga till mig om han började hålla på med henne men de gjorde hon inte för då skulle jag börjat "hata henne" sa hon.Men de skulle jag inte,skulle bara blivit glad av att få veta de men saime shit.Så frågade jag en dag vem han gillade mest då sa han "vet inte" då pallade jag inte mer och nu visst tycker jag han är söt fortfarande och han har skit fina ögon och leende men jag kommer aldrig ens tänka tanken av att börja gilla han igen,för de han gjorde sårade mig.Och nu hatar vi varandra.Men han gjorde mig glad den tid de höll så allt kanske inte va bortkastad tid iallafall.


Kommentarer
Postat av: selma<3

cha cha chao

Kan du inte läggaa ut bilder på dom du hatar och älskar ?glöm inte att sriva personernas namn!!

skriva why du hatar och gillar dom?!



2011-02-14 @ 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0