PRESENTERA MIG SJÄLV

Dag 01- Presentera mig själv

Jag är en tjej på 12år som älskar att blogga,spela handboll,spela fotboll,vara med kompisar och lite andra saker.Jag umgås mest med folk från haninge och Tyresö och är mest av allt med Amanda Larsen.Jag går i 6:3hep.Allså Hockey,Estet,Pop och rock.Jag har valt estet men får ha "pop och rock" också.På våra musik lektioner sjunger jag och jag skulle vilja bli riktigt bra på och sjunga och spela in låtar och allt men de kanske inte är min största drömm häller.Jag har en pappa och bror som bor i Grekland men min bror funderar på att flytta tillbaka till Sverige.Jag är alltså född i Grekland men bodde bara där i 2år fast kan flytande Grekiska.Jag tror mina kompisar anser mig som en glad/rolig och cpstörd tjej som har lätt till och få damp.(:  I skolan tror jag folk kan tycka jag är en fjortis och de kan man säkert tro på vissa bilder också men de är jag inte.Och de är sant!Jar är väldigt "mode"inriktad och älskar kläder,smink och sånnt!Min favorit färg är rosa och lila men mest rosa tror jag iallafall...Mitt största problem just nu är nog skolan,de går inte jätte bra för mig.Asso i ämnena går de helt okej men jag menar jag är en rätt stökig elev och kan ibland bli lite uppkäftig.Just nu försöker jag komma in i en idrottsklass i Tyresö men mer vet jag inte.Om jag fick välja vilket land som helst jag skulle vilja åka till väljer jag nog Thailand eller japan(tokyo).De verkar vara så annorlunda där och varm och härligt såklart!

Jag hoppas ni fick en liten sammanfattning om vem jag är iallafall?men ni flesta vet nog redan :)


Kommentarer
Postat av: larsGöran

Mycket bra presentation!

2011-02-11 @ 20:10:58
Postat av: Siri

Fin blogg :)

2011-02-11 @ 22:12:10
URL: http://sirifotograf.blogg.se/
Postat av: Vera :)

jag saknar dig sjuukt mycket! <3

2011-02-12 @ 23:17:58
URL: http://fougners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0