MAJA & LINNEA!

Idag efter skolan drog jag till Handen & mötte mamma lite snabbt,vi köpte som sagt en tröja som är i inlägget under de här.Sen gick jag och åt på donken så tjock som jag är^^.Åt en paj(Y).Sen så tog jag bussen en timme tidigare så jag gick hem till Linnea och Maja fast dom va inte hemma.Som tur va deras brorsa de så jag fick komma in och vänta på dom,sen skulle deras brorsa dra så va hemma hos dom själv och kollade på top modell.! Linnea skippade träningen för hon va trött men jag och Maja tränade ihop med Älta.Så åt vi donken igen!haha!Så hade vi lite !torsdags mys" framför tv så satt vi där med 2 datorer och spelade nördspel tills klockan 21:00 då min mamma kom och hämta mig.Men de va nais!Och ska slagga hos dom på lördag!JIPPIE!Egentligen skulle jag slaggat hos Emil men de känns bra och umgås lite med dom nu innan testet.Nu ska jag sova,Godnatt♥

"gammal" bild på mig lollo och Johanna i skolan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0