LOVE..


Dag 05- Vad är kärlek?

Kärlek är något som är väldigt svårt,men när man väl hittar de så är de de magiskaste och underbaraste som finns.När jag hör ordet kärlek så tänker jag på en viss person.På en kille då.Kärlek kan få en att skratta och  gråta och kärlek kan ta slut..Dom flesta vet hur kärlek är,dom flesta har varit med om den.

Jag vet inte riktigt något mer.Jag vet ju att man får speciella känslor när man kollar in i ögonen på personen man gillar,jag vet ju att hjärtat klappar mer och mer för varje sekund när man ska träffa den.De där vet jag men vet inte om de beskriver vad kärlek är men jag hoppas ni är nöjda med svaret! (: ♥


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Sv; Men du går ju i sexan... sexans procent & bråk är lättare än 8ans! ;)

2011-02-17 @ 22:15:01
URL: http://semonie.com
Postat av: anonym

hej, kom in på din blogg via en kompis men asså du vet penseln bakom "kärlek" texten.. vart hittade du den? skulle du kunna lägga upp svar på tal & länka vart man kan hitta den? :) tacksam för svar kram! <3

2011-02-23 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0