BRORSAN


Min bror har bestämt sig för att kanske flytta till Sverige nu i höst.De kommer vara super(Y)Så blir vi en familj igen,inte bara jag och min mamma.Visst kommer de bli bråk och sånnt men endå fett nais ju.Antagligen kommer jag flytta längre in mot stan då också,har inte bestämt mig för om de är bra eller dåligt än.De kommer ju bli mycke skönare med skolan och så då men då kommer jag nog tappa kontakten med alla i Vh men de har jag endå räknat med.De är de svåra nu,jag kommer liksom börja om från noll,lämna allt i Vh och så ska man få kompisar och de ska gå bra i skolan och allt i Tyresö,fast har ju redan vänner där men endå.Jaja,inget är helt säkert en,de är bara nästan säkert.


I have miss you brother♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0