6:3 HEP

Christoffer om TOODAY...:

Om jag ska vara ärlig... så ser inte din klass ut "värre" än den förra? >:


Jag förstår inte riktigt vad du menar med värre?Jag bryr mig väll inte om hur dom i klassen ser ut.Och skillnaden mellan min förra klass och den klassen jag går i nu asso på deras utseenden är typ att min förra klass va liksom "svenne" klass.I den klassen jag går i nu finns de ju typ lite utlänningar men who cares?Jag är ju själv typ utlänning.asso nej de är jag inte men jag är ju halvgrek så aa.Men jag tycker om personerna i min klass men asso jag gillar bara inte klassen överhuvudtaget,asso typ lärarna,lektionerna o allt.

I ♥ YOU


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jo, men du sa att din första klass på ribby var dålig, sen när du bytte till nästa var den tydligen ännu värre?



Jag menade inget med folkets utséende eller härkomst! Utan det såg ut som du hade bra vänner, men nu förstår jag varför du inte gillar klassen! :)

2011-02-11 @ 13:12:36
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0