YOUR LOVE IS NOT TRUE


Du sa att du aldrig älskat någon så mycke som mig,
jag sa att jag aldrig älskat någon så mycke som dig.
Jag talade sanning men du ljög, jag trodde aldrig att du gjorde samma sak till en annan men de dög. Man skulle kunna säga att du var otrogen men vi var aldrig tillsammans så jag kallar dig falsk och de gör vi allesammans. Vi träffades och vi träffades igen. Jag blev förälskad men de sa jag för längesen. Jag är rädd att jag aldrig glömmer dig,du var de underbaraste som fanns för mig. Stunderna i din närhet var dom bästa och de tycker nog dom flesta. Ditt leende , din kropp , din röst , dina ögon , allt. Jag glömmer aldrig när vi gick bredvid varann där ute i snön. Just dom sekunderna sitter kvar i mitt huve som om de var glosor jag pluggat in. Jag är rädd att jag kommer älska dig,föralltid. 


Kommentarer
Postat av: Semonies

Irre, du kommer komma över det.

Det finns mååånga killar där ute i världen som vill ha dig! (: <3

2011-04-05 @ 16:20:27
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0