OPS I DID'T AGAIN

Många har sagt åt mig att jag ska skriva och de förstår jag.
Jag är själv medveten om att jag inte skrivit
något och att jag inte gjort de under hela höstlovet typ.
Men ni ska få en liten uppfattningen om mitt höstlov iallafall
(kom ihåg.liten)
& Så ska jag försöka skriva oftare.

jag,sampa,annnie och amanda va ute och sa bus eller godis.
haha!Sen så efte de slaggade jag och amanda hos emil :)
Sampa åkte hem rätt sent men iallafall här har ni bild.

Love u my heart!

ahaha!

Sen hade Amanda tjejmiddag ,annie fyllde år den dagen också :)


drogade.. :p

annies presenter :)

halsbandet är från mig&Ida till annie , ett A .
och armbandet är amandas från mig,ida & Annie :)

Sen hade jag ju haloween"party" också :)
Så vi hade en spökrunda i skogen också då vi hade
läskig musik,de va jag,erik & johanna som skrämdes:p
De blev inte så rädda men de va nog lite läskigt iallafall.
De började klockan fyra till 12 på natten så de va i 8 timmar:D

fler bilder från mitt halooween party kommer senare :)


Kommentarer
Postat av: Sampa:)

Du var ju bara tvungen att lägga ut den finaste bilden av alla på mig !?;)<3

2010-11-13 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0