KOMPISAR





♥Nellie Ceder ♥
du är så himla underbar!
Du va den första i B jag var med,jag kommer ihåg
då första gången vi skulle vara & du hade gjort illa knät!
Kommer du ihåg när vi slagga hos Flisan,lr då vi sa typ skämt
till varran och höll på & garva på oss!
Oavsett hur mycket vi har bråkat & kommer bråka
kommer jag älska dig lika mycket!
Hur långt vi än kommer ifrån varandea kommer du alltid
finnas längst in i mitt Hjärta!Den platsen
kan ingen ersätta!


♥Fanny Sundström♥
Du är den dära som lyser upp min dag!
När jag är med dig blir jag lika sprallig som en fisk
är utan vatten!
Minns du när vi va hemma hos mig & typ bråkade
om mina rullblades & brottades och allt,vi höll
på och garva ihjäl!Kommer aldrig glömma då
vi satte klistermärken på hela oss.!
Älskar dig!


♥Moa Säfström♥
Du och jag världens busungar!
Vi har gjort dumma saker som vi fått skäll för
MÅNGA gånger,t.ex kaxat mot lärare,bråkat
med jossan ?:P , varit stökiga på lektioner och mycket
mer.Men de är de värt.Jag gör allt för dig  & med dig!
Jag kommer aldrig glömma dig så underbar som du är!
Ett liv utan dig är liksom som en blomma utan vatten.
Du kan komma till mig om de hänt ngt.
finns här för dig precis när som helst!
Glöm inte de .


♥ÄLSKAR ER♥


Kommentarer
Postat av: Nellie (:<3

naaw, gumman, jag älskar dig sjukt mycket! Jag kommer aldig glömma min flicka Irene! (:

Puss på dig hjärtat <3

2010-11-09 @ 18:12:43
URL: http://nezzanxd.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahaha skönaste minnena,glömmer aldrig !:)<3

2010-11-09 @ 19:37:42
Postat av: moa

älskar dig med gmn <3 vi ska vara snart förfan

2010-11-10 @ 18:03:25
URL: http://caisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0