TEXT UTAN BILD.

Så nu skriver ja om dagen och inget mer..
De började  med att vi stressade hela vägen
från Ösmo till andra sidan av stan (vällingby).
Jag gick in och pantade burkar och sedan sa
jag hej till Stefan men han åkte nästan till flyget
direkt.Jag och mamma körde memori medans
kusinerna och venne började bestämma att vi
skulle ut.Innan vi gick ut kom meriem och hennes
två barn (elias & Max).Vi åt pankakor på verandan
och efter de gick vi till "spindelnätsparken".
Där körde vi typ bluff och två killar lite äldre frågade
om de fick vara me , hehe!
Sen har vi varit ute,kollat på barda,spelat data,
pc och itoy.Vi har gjort väldigt mycket men de va
faktist rätt skönt att inte ha någonting man MÅSTE
göra.Som om man bestämt att man ska va med
polare eller ha match.Vi sitter och tittar på en film
den är jätte bra fast har sett den förut!Men kusiner
sover för de ska sova klockan åtta.Vi ska vara barn-
vakt åt dom till på söndag! :)
Godnatt!!!!
PS.grattis  på namnsdagen linnea råderström barndomsvän!
Du betyder mest!låten till dig men du är fortfarande min!Men
om de va lättare att jag kunde gå till dig liksom!nu är de buss
och tåg och allt. men skulle kunna åka dubbelt så långt bara
för att träffa dig och maja <3333333333


Kommentarer
Postat av: hedde

Nu var det snart klart , nästnästa vecka åker jaag & kompis till ett varuhus då köper jag nagellacket ;) förlåt för väntan ....!

2010-05-20 @ 13:42:12
URL: http://mummsbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0