SLAGGAR HO´S LIPPA

vet att jag inte skriver på min blogg men
jag kommer göra ny blogg igen men de är
om ett tag.. :) Idag har jag iallafall varit
i årstabrygga nästan hela dan med oliwer,lippa
& Amanda ... De va jätte kul :) Vi solade och
badade :p jag var först i :D Sen har jag tappat
en tand idag också sen klippte jag mig imorse:p
först åt vi på grillen sen köpte vi glass lite senare.
Vi ska sova här och ha kul men chaoooow! <3

jag gör en min ;o :p

höhöhö min lilla apa ! :D

Oliwer brooor !

mina älsklingar

filippa och amanda<3

mm...Tacochips!

oliwer :D

pöss :)

vi matade fåglarna :D

en som hoppar i :D

(skrev detta igår)

Kommentarer
Postat av: Chribbe

Årsta Havsbad är lika bra som Årsta Brygga! :D

2010-05-31 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0