SJÄLVMORD ?!

Vi slutade klockan 12:00 idag så de gick fett snabbt (;
Men vi hade först hk och vi bakade havrekakor!Igår va
de jätte kul för jag,johanna,venne, max & Leo va typ
ute där en killa har tagit självmord eller något, Men vi
försöker typ ta reda på va de va .

vi hittade två påsar , sökte på internet och de va spräng-
medel!;o   Sen så hittade vi en jätte konstig "sten".
Vi tror att de är kära eller torkad olja för vi hittade ett
papper där de stog "svensk olja i nynäshamn"
Och så stog de "datum 9-9-80 , alltså 1980 !
Så sökte vi på datan efter självmord i ösmo och då kom
de fram "sprängde sig själv"! Men de hänger ett rep i ett
träd som att någon hängt sig så jag vet inte ?

Nu är jag med fanny och vi ska typ till vendelsö och
träffa fannys kille ;);)  haha , asso cappe.
Men chacha!!!

nigger jag

;o

f<3

olja eller kära ?
skriver kaske inte så ofta ? nej , jag vet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0