OLIKA TILFÄLLEN!

"Speciella skoldagen":

filippa my angel(a)

jag driver :)

Filippa , jag älskar dig!<3

haha , julleh och matte sötisar!

Matte hjärta Julleh

Rådjuret:

bakom polen :)

vid vårt jordgubbsland ;o

víd johannas fönster!

Skansen:

ett får

jag ser fett intresserad ut men de typ
snackar om hur de va i skolanförr.

en älg

en björn,den hoppade upp precis när
jag fottade!coolish ;)

Putte :D

venne vem han är??

timotejh

molly sanden,höhö :p

Filippa,Jag,Oliwer och Venne:

filippa och oliwer :p

Sommarn du är välkommen!

hon letar efter venne under bryggan!

jag <3 filippa

kastade sten på svanar;o''

Jag älskar dig filippa<3

om du hoppar,
hoppar vi tsm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0