..


Anonym om ...:

vart haru köpt jeansen?:)

svar:Jag köpte dom på bikbok för ungefär ett år sen
så dom finns nog inte kvar..:/


Jenny om MATCH:

hej!fin blogg! följa varann via bloglovin ? :d

Svar:Jag andvände bloglovin förut,men nu gör jag inte de..
vet inte ens om jag har kvar den,så de går nog inte :p

Linda om BILDER:

Du får alltid röda ögon ,
är inte de jobbigt ?

Svar:joo ibland är de de men man kan jag ju bara ta bort de
 men orkar ju inte göra de varje gång,tyckte de va jobbigare
förut . :)

Nellie <3 om DESIGNEN KLAR:

Fin design (: <3

Fanny om DESIGNEN KLAR:

jätte fin design ju:o:)!

Svar:Tack båda!
själv är jag inte så nöjd men jaja :)


mimi  om PHOTOSHOP:

man kan använda en/flera brushes!?
fiin blogg!

 Svar:Joo jag vet men de funkar ju inte!
Tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0