DAGEN IDAG

Har ju redan skrivit att min mamma fyllde år :) Och vi firade henne med massvis av gäster!:D 40 år blir man bara en gång;) Sen hade jag 3 mather men mot samma lag:p Älvsjö..inte så bra x) Vi vann alla!! Jag gjorde typ 3 lr 4 mål..!Sen efter de släppte min tränare mig vid Lucas så drog vi hem till mig och spelade kalaha och data spel:p Sen gick vi ner till de andra o så blev vi påminda om hur vi skämda ut oss typ i 3an..^^ Haha,hans syster emy hade lärt oss den här"Hej barbie,hej kent,vill du k****?" haha och vi hade sjungt den o inne på McDonalds ställt oss på borden o gjort de!!ASSO PINSAM MAN ÄR..Haha!Sen hade vi typ hållt på och drivit med alla på tåget o haft "intervjuer"..Jag o Lucas va bästisar förut typ.haha :)
Bilder från fotbollen här!







Paus :)





jag är bakom den vita,helt FRI ;D

cp..

Gör oss redo för straffar..
Vi vann men vi körde straffar för kul skull ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0